Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 11 december 2011

Nu har det gått ett tag sedan jag uppdaterade.
Den 3/12 var jag med en arbetskamrat till Stockholm.
Vi var på Cirkus och Confexs Kurs/konferens
klicka gärna på länken för att se vad det var)



Förutom god mat och mycket underhållning,fick alla en kasse när vi skulle gå. 
Den var tung att bära på när vi skulle ut och shoppa lite efteråt!
Förstod varför den var tung när jag plockade upp...där fanns mycket smått och gott:)
Tycker alltid att Stockholm är fint men till jul är det extra fint med alla dekorationer!
 NKs julskyltning är ju alltid lite extra.



Mer dekorationer ...


Det är alltid lika roligt att åka till Stockholm men det är inte alltid roligt att vänta på tåg... 
Den här gången fick vi vänta till 22,30 istället för 22,06
Benet gick av den här hästen när jag plockade ur den ur formen i somras. Men höll ihop tack vare armeringen. Har fått ett rött band till jul.
För ett tag sedan lade min tvättmaskin av. 
Har nu en ny vän... nu är det tom. riktigt kul att tvätta.Tar nästan hur mycket tvätt som helst. Jobbar TYST och centrifugerar så bra att det torkar fort:)
Igår gjorde jag något jag inte gjort på länge...  
jag bakade! 
Det blev saffransbröd.
Hade köpt ett färdigt papparkakshus, bara att sätta ihop. Sonen och hans flickvän dekorerade.
 Idag är det redan tredje advent. 
Slutar med en blomma jag fick av min kollega. En uppmuntran då jag är sjukskriven...(Stress)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar