Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 27 november 2011

Kristina och jag har varit ute och åkt!
Vi har varit till Kristinehamn där vi var med på julmarknad. Åkte dit redan på fredagen så vi bodde i en väldigt fin stuga på campingen...
 ...som ligger precis intill Vänern.
Sedan vi burit och burit tung betong och gjort i ordning vårt bord tog vi fredagsmys med vin och ostpaj.

Här är huset där julmarknaden var. Lev vackert är ett hus i vitt med massor av gammalt och nytt.
 
Det låg precis i närheten av campingen och man såg stugan vi bodde i därifrån.
Här kommer bilder från huset men bara från övervåningen. Det var där vi hade plats på marknaden.









(suddig bild men den får vara med ändå)
Här är vårt bord, det blev riktigt bra tycker jag.



Har du vägarna förbi Kristinehamn? Gör då ett besök på Lev vackert. Annars kan du besöka dom på nätet.Lev vackert

1 kommentar:

  1. Fina bilder!Betongen gör sig bra ihop med allt det vita!! Sålde ni mycket? Finns det några ljusstakar kvar ?

    SvaraRadera