Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 10 september 2011


För några dagar sedan fick jag en Award av Betong ute och inne,

Nu ska jag skicka vidare till 5 andra.

Awarden har som vanligt vissa regler;


Man ska länka till den bloggare som man har fått awarden av. Dessutom ska man ge awarden vidare till 5 bloggare, som har under 100 fasta läsere. Och så ska man svara på 5 frågor:

1. Varför började du blogga?
Ville visa min betong:) sen blev det trädgård och betong:)


2. vilka bloggar följer du?
Mest betongbloggar men även stick, virk och inredningsbloggar.


3. Favoritfärg?
Tittar men på mina kläder så blir det svart... men rosa gillar jag!


4. Favoritfilm?
Vill bli road inte skrämd, gärna svenskt.


5. Vilket land/länder drömmr du om att besöka, varför?
Eftersom jag ska till Italien och Pisa på torsdag så blir det Italien:)


Välja 5 bloggar... det blir:

Karinas blogg ,för att vi först kände varandra genom bloggarna och sedan träffades på betongkurs. OCH för att det är så roligt att följa hennes arbete i trädgården och allt pyssel inomhus:)

Lottas trädgård ,Lotta började jag också känna genom samma bloggar som Karina fanns förr. Lotta har så fin trädgård, tar så fina bilder med sin kamera och hon gjuter också:)

Home No.1 , en blogg jag ofta besöker. Hoppas jag någon gång kan besöka butiken:) har SÅ mycket fint!

Atelje Skärvan , har följt den bloggen länge. Besök den och kolla deras bygge. Ett helt fantastiskt hus!

Trädgård...drakar och lite annat!, Linda gör SÅ mycket fina kermiksaker som jag aldrig sett någon annan göra! Är "vänner" på Allt om trädgård, facebook och på bloggen:)



Nu när jag precis är klar upptäcker jag att några mina bloggvänner har fler än 100 följare... jaja, dom får var med ändå:) Vill inte plocka bort dom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar