Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


lördag 13 augusti 2011

Fick en krukväxt efter min granne för ett tag sedan. Vad jag vet om den det är att grannen som gick bort i våras nästan 90 år, en gång fått skott från sin svärmor.  OCH att den är mycket törstig:)För ett tag sedan kom den här knoppen.
Här börjar den slå ut.
Här har den slagit ut.

 Eftersom jag har ny kamera håller jag på att testa vad den går för... det går att fota riktigt nära:)
Frågade på Allt om trädgårds forum vad det kunde vara för växt. Där fick jag veta att det är en Jakobinia Carnea. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar