Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 17 juli 2011

I fredags när jag kom ner i carporten för att gjuta. Då träffade jag på den här krabaten:)
 I går när jag tittade ut genom köksfönstret fick jag syn på vårt rådjur. Det har gått här i 2 år. Förra sommaren kom en råbock på besök.
Bakom staketet finns resultatet. Ett litet kid. Dom hade antagligen varit på grannens tomt och mamman hoppat över staketet. Kidet kom inte över eller genom. länge gick hon där och väntade men gick sedan längs staketet och där det slutade kunde dom återförenas. Tyvärr fick jag inte kidet med på bild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar