Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 30 juni 2011

Här kommer lite bilder från sista gjutningen.
Blandade lite i måndags.
Mest gjöt jag i petflaskor. Dom här blev bra.
 Dom här blev inte bra! Inte dom små sakerna jag gjorde i gipsform heller...
 Gjorde en till groda i Vinamoldformen.
 Den här visste jag att den inte skulle bli bra för det blev bubblor i Vinamolden när vi gjorde formen! Men ville se hur det funkade att gjuta i den ändå. Satte inte i någon ljushållare när det var en test. Förutom att den blev knottrig så fungerade det bra att plocka ur den:)
 En beställning som blev riktigt bra. Har upphängning på baksidan.
 Till sist lite småsaker som blev bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar