Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 26 april 2011

Så är påsken över!
Har haft riktig långledighet då jag hade semester 2 dagar innan!
Bild nedan från köket, betongkruka med ormbunke och påskliljor. Sen betongfat med glaskupa och äggskal.
 Björken vid vår uteplats så långt utslagna redan på långfredagen.



 Bild från min trapp... lite betong.

 Bilder från påskafton. Vi kunde sitta ute och mat i år:)
Bild på sonen till höger samt 2 av kusinerna
 Jag och min systers älsta barn...
 ... som lika gärna fotar som att stå framför kameran:)
 Här får brorsan fota henne till hennes blogg!
                                                                
Tankfull Anna
 Ny Orkidé som fått lite ny jord och kruka i växthuset.
.
 Gör sig fint i sovrumsfönstret

 Så veckans söndagsbild av Laven...
En liten bit av Laven, har jag hemma på trappan...

Påskdagen firades hemma med "gubbens" släkt.
Fick den här fina korgen med blommor!


Fick även den här den här fina krukan med en Orkidé.

Annandagen firades i trädgården med arbete i kortbyxor och t-shirt! Fick äntligen växthustaket rengjort:)
På kvällen tittade jag på körslaget där jag röstade på team Gabriel, "Hemmalaget". Tyvärr vann Team Andreas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar