Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 13 april 2011

Lite reklam...

”Mittiveckan”
marknad
Tema: BETONGPÅSK
Onsdag 20 april kl. 17-19,30
i carporten på ÄNGSVÄGEN 14, SKÖLDINGE
Kommer du med bil? Parkera utefter Ängsvägen och gå fram sista biten.

Välkommen
Kristina & Marie-Louise

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Härliga bilder från din resa och ni hade det varmare än vi som fick ha vårjackorna på. Men visst är det roligt att få se nya platser och det ska bli intressant att se projekt från din nya bok. Jag ska göra former av en fågel och tomte jag har och sen massproducera dem, för jag gillar dem. Såg på Granngården att de hade stora rosor och äpplen för 60 kronor styck och det är ju vad en påse betong kostar. Tänk vad ekonomiska vi är, men man kanske skulle köpa en och göra en egen form, att jag inte tänkte på det. Får nog ta en tur och titta en gång till. Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera