Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


måndag 21 mars 2011

Det här är saker jag gjort tillsammans med min kompis Kristina. Alla sakerna finns också på vår blogg http://kmlbetong.blogspot.com/


Mobilfodral
Virkade i Drops "Eskimo" och sedan tovade i tvättmaskin.

Svart med betongblomma mått ca 7x14 cm
grå med betongblomma mått ca 8x10 cm
 Väskor

Stickade i "Oden" och sedan tovade i tvättmaskin.

Rosa med betongros mått ca 15x17 cm
 Svart med betongblomma mått ca 15x17 cm
 grå med betongblomma mått ca 16x20 cm

Nyckelringar

Virkad i "Eskimo" från Drops med betongblomma

mått ca 5 cm.



Hårspännen


Virkade i "Eskimo" från Drops

den med pärlor tovad i tvättmaskin.

Mått, bara virkad 7 cm, tovad 6 cm.




Diadem

Blommorna virkade i "Eskimo" från Drops. mått 6 cm

1 svart blomma på svart diadem

1 svart blomma på vitt diadem

1 rosa blomma på vitt diadem


Hjärtan


Sydda 2 i röd/vit rutigt tyg 1 i vitt tyg med band och pärla.

Mått ca 10x14 cm

Hittar du något som ser intressant ut?
Maila mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar