Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 8 februari 2011

Har varit till Eskilstuna idag. Passade på att handla lite garn. Det är närmaste stället man kan köpa Drops garner. Brukar beställa på nätet från en butik i Göteborg men ibland vill man känna atmosfären och klämma på garn:)
Har en beställning på pulsvärmare i rosa Alpaca med en kant av Puddel...köpte en Alpaca i grått också ifall...
 Av det här garnet ska det bli fler pulsvärmare som jag har på beställning. Det blir sådana som jag visat här på bloggen förut. En mössa fanns uppstickad i butiken i just detta garn. Kanske blir det en sådan, köpte ialla fall garn så det räcker till en:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar