Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 4 januari 2011

Mer garninköp

Igår var jag och Kristina en tur till Eskilstuna och shoppade garn. Det här garnet har jag nyss provat att sticka i men det hade så fina blå nyanser.                                      
                                      
 Ska testa att virka i det här garnet i ett projekt lite senare.
 Ett nytt garn för mig, ska bli en mössa.
 Nästa genbutik vi besökte hade rea:) Man fick  5 nystan för 100 kr.  Man kunde blanda som man ville! Vet inte vad jag ska göra...

Men det här ska blanda tillsammans med det andra vita garnet jag köpte till mitt virkprojekt.
Vi hamnade också på Panduro. Hittade faktiskt en gjutform. Har sådan förut men den här var mycket mindre. Annars så har Panduro inte så många gjutformar längre... tycker dom har gått över till så mycket scrapbooking!
 Lite kulor blev det också,  halva priset:)

1 kommentar:

  1. Tycker om Drops Delight! Är inte säker på om den finns hos oss här på ön men ska försöka hitta en garnaffär nästa gång jag åker till Sverige.... Vi har mest Novitas garner som är jätte bra. Stickar mycket i "7Bröder" som är ett maskintvättbart yllegarn.

    SvaraRadera