Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 2 januari 2011

Har stickat lite:)

Har stickat under helgerna.
Raggi från Järbo garn.
 En tub stickad på rundsticka nr 7.
 Blev varm och go runt halsen.
Det här garnet köpte jag i Stockholm innan jul.
 Blev en trekantig sjal. Är inte så orange som det ser ut...
 Så här ser den ut.

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Gillar nyansgarn och jag måste ha något enkelt vid TVtittande när händerna inte rörs. Ska börja virka rutor i nyansgarn till ett överkast, så jag lär ha att göra ett tag framåt och varje ruta blir inte lik den andre. Det har verkligen behövts både handledsvärmare och halsvärmare i år, och då i färger som lyser upp, vackert. Har iallafall haft i en silvertråd i mina varta handledsvärmare och tittar ofta på min vackert röda halsduk, men använder bara den svarta "ler". Tänk att det ska vara så svårt med färger, men både tröja och halsduk i min röda färg kommer att användas, men vet bara inte riktigt när.....Ha det gott, Karina.

    SvaraRadera