Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


söndag 19 december 2010

Nov och Dec

Under mitt uppehåll hände det annat än tråkigheter...
Mitt i all röra bytte vi sovrum med sonen. Sonen hjälpte mig att tapetsera då han lärt sig i skolan. Går bygg på gymnasiet.

 I hans nya rum var det inte så mycket att göra.Vi hade en röd fondvägg när vi hade det som sovrum. Nu målade vi bara den röda väggen svart.
Den 25 nov var Kristina och jag till Flensbygdens trädgårdsförening och visade vad man kan gjuta för något i betong. Hade med formar och färdigt resultat. Vi ska ha kurs med dom i vår.
Kristina och jag har också haft två julmarknader men dom kommer i eget inlägg.
 Vårt nya sovrumsfönster till advent. Ljusslingan är så fin på fönsterbrädan och den svarta julstjärnan gör så fina mönster i taket... Tomtar i grått och lite rött blev fint till.
Var på Jysk en dag, hittade då den här kransen att hänga på ytterdörren. Det belysning i som drivs med batterier. På Jysk rear man julsaker redan före jul:) Kostade bara 35 kr! Satte i en rosett och små glaskulor men det syns nästan inte på bilden!
Har gått med i en boklubb, Skaparglädje. Fick två böcker och två nystan garn. Tyvärr hade jag redan den ena boken så den gav jag bort.
                                        
När ICA Kvantum blev ICA Maxi upptäckte jag att dom numera säljer säljer garn. Det här köpte jag, får se vad det kan bli för något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar