Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


torsdag 23 december 2010

GOD JUL!

Nu är allt julstök klart! All mat färdiglagad, tomtar och pynt på plats. Här bilder från dekorationer i köket. Till vänster den roliga saken jag köpte på Svenskt tenn i lördags.

I fönstret står ett betongfat med glaskupa som jag lagt röda kulor i.


Små kulor i närbild, tittar man noga kan man se fotografen:)


Enligt tradition köper alltid "Gubben" & sonen julgran. jag brukar nästan alltid ha synpunkter på HUR den ser ut! Ska nog aldrig mer gnälla på det dom kommit hem med! I år hade dom köpt Sveriges fulaste gran! Tänkte nästan inte klä den!

Men med hjälp av sekatör och glitter, kulor och ljus blev den riktigt bra:)
 Hade tänkt tända ett ljus i växthuset men det gick inte att komma in där. För mycket snö och is vid dörren! Med lite granris ett rabarberblad i betong, röda äpplen och en ljuslykta gjorde jag detta stileben.
Lite granris på sparken och en lykta blev också fint!
Med dessa bilder vill jag önska alla mina Bloggvänner en riktigt GOD JUL!

1 kommentar:

  1. Fniss..... alla "fula" granar blir fina när pyntet kommer på :)

    Ha en riktigt härlig julhelg, God Jul ♥

    SvaraRadera