Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


tisdag 3 augusti 2010

Semestertripp

Har varit på en liten semestertripp. Vid Brahehus intogs matsäcken.Vi fortsatte till High Chaparall. Såg en föreställning...som var så där!
Batterierna i kameran tog slut och det gick inte att köpa på området, dom var slut. Fick två bilder i alla fall. Fortsatte sen till Smålandsstenar där vi bodde en natt på ett litet trevligt hotell . Smålandsstenar har jag bara kört igenom på väg till Ullared. Har alltid sett så trevligt ut. Synd att vi kom en lördageftermiddag då dom flesta butikerna var stängda.
I söndags fortsatte vi till Ullared. Shoppade en vända direkt. Bodde på motellet som ligger mitt i Ullared.
Sonen och kusinen som sitter och kollar på en dvd dom inhandlat på varuhuset... dom ville inte vara med på bild:)
På måndagsmorgonen skulle vi in en stund innan vi åkte hem. Fick då för första gången stå i kö för att komma in. Men den kön tog bara 10 minuter!
På taket fick vi syn på Boris som filmades av Kanal 5. Dom håller på att spela in fortsättningen på serien Ullared.
På vägen hem stannade vi igen och fikade på Brahehus. Nu var vädret "lite" sämre. Man såg inte ruinen... bilden är tagen på nästan samma ställe som första!

1 kommentar:

  1. Du kan få massor av bilder från HC av mig!:-)

    SvaraRadera