Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


onsdag 14 juli 2010

Mer betong...

Kristina och jag jobbade i måndags... det var VARMT! Men vi fick ihop lite grejer. Idag har vi plockat ur.
Nya fat vi inte gjutit på förut. Blev helt utan bubblor:)
Dom här blev vi helnöjda med!
En närbild på ängeln, visst är den söt där den sitter!

Adventsljusstakar, ljushållarna rostade lite men det bli nog fint när man dekorerar dom.

6 kommentarer:

  1. Jättefina saker som alltid. Måste testa nåt mer. Har iallfall provat ett rabarberblad och en trampsten i glassbytta. kram

    SvaraRadera
  2. oh vilka härliga grejor ni gör. Vi vAR sju eller åtta personer här hemma i måndags och gjorde allt möjligt i betong, har inte bloggat om det ännu,,men ska ,,din blogg var inspiration för oss!
    Tackar! kram Monica

    SvaraRadera
  3. Dom där med änglarna är ju bara för söta.
    Ni är jätte duktiga!!

    SvaraRadera
  4. Så festligt... Jag har gjort en ljusstake med ängel jag med.. Men har inte hunnit ta kort på den. Just nu är jag på semester i Norrland och längtar tills jag kommer hem och kan gjuta igen.

    SvaraRadera
  5. Vilka fina ljusstakar..och de små änglarna är så söta...tänk vad mysigt att tända ljusen i höst...faten ser nästan ut som porslin på bilden..jättebra gjort.../Irene

    SvaraRadera
  6. Ja men vad duktiga ni är, jättefina saker. Väntar med spänning på mina fjärliar till trädgårdsrabatten!!
    Maria:)

    SvaraRadera