Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


måndag 5 april 2010

Frösådd...mm.

På påskafton sådde jag en del av mina fröer. Lite sent men inte för sent. Sår mest tomater, gurka och sommarblommor. Allt inhandlades på Impecta som vanligt.

Nya sålådor köpte jag i somras när Landgrodd sålde ut med halva priset.

Här är allt förberett

Helgen har varit lugn med fint väder... inte var det kul att vakna i morse och det såg ut så här!
Vaknade dessutom med världens huvudvärk! Som inte släppt än... har också ont i halsen:(
Får väl se hur det slutar vill inte bli sjuk. Ska bara jobba tisdag och onsdag då jag har tagit semester resten... hoppas på att komma iväg på trädgårdsmässa på fredag!

1 kommentar:

  1. Kul att höra att det inte bara var jag som sådde på påskafton,,(min man påstod det då jag stod i garaget i lördags eftermiddags...

    Hoppas du kryar på din hals,och njut av mässan från mej med,,kanske får vi se lite bilder här hos dej.
    ha en go tisdag kram MOnica

    SvaraRadera