Välkommen till mig!



Bloggen som mest handlar om betong, lite trädgård och mycket annat!

Lämna gärna en kommentar när du besöker min sida:)

Har du frågor om något? Lämna din mailadress i en kommentar så hör jag av mig.
Finns också på Instagram, malimolis heter jag där.


fredag 15 januari 2010

Betongen...

Skulle börja lägga in bilder på min betong.
Har tänkt använda den här bloggen som en slags portfolio för betongen...
Men jag har dom flesta bilderna på min externa hårddisk, men kontakten till den har gått sönder. Väntar på att få en ny från On Off men det verkar dröja:(


Tog en runda idag med min nya kamera för att testa lite. Så här kommer ändå två bilder med betong!
Den här gjorde jag till jul och hänger på vår ytterdörr




Så lite bilder från trädgården.










Tomte som hänger vid vår brevlåda

Vårt hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar